.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايران ازليست سياه IMO دريانوردي خارج شد

طي سال‌هاي گذشته رتبه ايران در جداول IMO سياه بود كه هم‌اكنون به خاكستري تغيير يافته است.

مهندس سيدنبي صيدپور، مديركل بنادر و كشتيراني مازندران و گلستان ضمن بيان اين مطلب، افزود: براساس جداول تعيين شده سازمان بين‌المللي دريانوردي IMO ، طي سال‌هاي گذشته در ليست سياه قرار داشت كه با توجه به بازرسي افسران IMO در بنادر و كشتي‌هاي ايران، اين روند به خاكستري تغيير يافت.
وي، در توضيح اين مطلب تصريح‌‏كرد: اميدواريم با رعايت بيشتر قوانين و مقررات سازمان بين‌المللي دريانوردي IMO ايران روزي در ليست سفيد IMO قرار گيرد.
مديركل بنادر و كشتيراني مازندران و گلستان، در ادامه خاطرنشان‌‏كرد: در حال حاضر تلاش مسوولان بنادر و كشتيراني در درياي خزر بر نظارت در كشتي‌هاي ايراني متمركز شده تا در صورت مشاهده هرگونه نقصي به سرعت نسبت به حذف نواقص مذكور اقدام كنند.
وي، در ادامه تاكيدكرد: در صورت مشاهده هرگونه نقص كوچك در كشتي‌هاي ايراني در بنادر روسيه به خصوص در كانال قبل از بندر آستاراخان، كشتي‌هاي ايراني متوقف شده و اين موارد به IMO گزارش مي‌شود.
براساس اين گزارش، چندي پيش طي يك تفاهم‌نامه بين اداره كل بازرسي و كنترل سازمان بنادر و كشتيراني و روسيه، مقرر شد موضوع توقف كشتي‌هاي ايراني در بنادر روسيه مورد بررسي قرار گيرد كه تاكنون روس‌ها پاسخي به اين درخواست سازمان بنادر و كشتيراني ارايه نكرده‌اند(ilna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.